Förkylning!

Nu har jag varit förkyld i nästan en månad och min rastlöshet blir inte mindre. Nästäppan har blivit till hosta och öron-ont men hopppas på att det här är sista fasen i det hela.

För att fördriva tiden har det blivit en del läsning och en av favoriterna är John Ajvide Lindqvist som bl.a. har skrivit "Låt den rätte komma in" Igår läste jag ut den sista av den trion, "Pappersväggar" som var helt okej men de andra två föredrar jag mer.
Dessa tre böcker är mer skräck-inriktade och en hel del övernaturliga fenomen blandas in, men i en bra kombination. Omslagen på böcker är väldigt snygga tycker jag och är ett av det första som jag prioriterar när jag köper böcker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0