Tjugo

Idag fyller jag 20!

Känns inte riktigt som att jag är tjugo men tiden kan ju inte direkt stanna eller gå bakåt så man har inget riktigt val med att åldras.
I söndags var tjocka släkten här och firade mig och mamma(som fyllde år igår) men även för att jag tagit körkort. Mycket presenter blev det, men klagar man? -Nej! :D

Blev en ganska lugn födelsedag eftersom det kändes som att jag fyllde år i söndags.. Nils var den första som grattade mig (kl.00.01) typ xD Men trevligt var det! :)
Åkte in till Västerås för att shoppa lite och faktiskt så tog jag bussen istället. Skönt att kunna luta sig tillbaka och lyssna på musik medan kilometrarna går. Hittade bl.a. ett par jeansleggings från Gina Tricot och även en fräck bh i "jeanstyg" som jag fastnade för direkt och matchande trosor såklart ;) Väl hemma en god middag och lite tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0